Rachel Roy linne

Soya organza top large view

Oh my jag gillar ett linne som heter soya!!!!Det var lite småballt,ser ut som örhängen det som är på.Eller vad tycker ni?Finns här.

Ikväll är det Victoria's Secret Fashionshow klockan 20.00 på kanal 3.GLÖM INTE SÖTNOWSAR!!!Nu ska jag städa lite,planera i min kalender(japp,jag är en tvättäkta tönt!),fixa på min anslagstavla så allt jag behöver veta för veckan sitter uppe(och sa jag något om kontrollfreak?) och slutligen ska jag tappa upp ett bad med badbomb,lägga en ansiktsmask av choklad,packa in mitt hår,tvätta håret och peela hela mig.Hej söndagslyx!Sen åker mjukisbrallsen och gosetröjan på,och jag ska ta lite glass också kanske(?) och sen är det VS Fashionshow 2007 för hela slanten.Åh,och om ni pratar med mig då....är ni dödens!Na,just kidding.Men det är kul att se på,bästa visningen enligt moí om jag får säga det själv,och det får jag.Ha en toppen söndagskväll,puss!Felicia
Psst...inlägget under är från mig,Felicia.Tack för era söta kommentarer,eller ja ni som kommenterade om det.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är inte ensam om att gilla linnet! Det var verkligen supersött! Så skönt att ha åkt till spanien årligen! Verkligen lyx :-)

2008-01-08 @ 01:57:36
URL: http://ce.blogg.se/
Postat av: Ester <3

Hallå! Ni får uppdatera lite oftare :DD:

2008-01-19 @ 14:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0