God morgon!

Eller typ så ja!´Gårdagen spenderades hos Hanna med Jelle också,trevligt.Tog massor av bilder,Hanna lägger kanske upp dom sen,right?Hon skickar dom nog till moí iallafall.Idag är det då nyårsafton och jag vet inte vad jag ska ha på mig.Fruktansvärt,ja!Jg har ingenting i min garderob,som jag för övrigt snart ska städa.Har nyss duschat med Hannas tvål som hon gav till mig i julklapp.Champagne tvål...Mmmm...Idag ska jag städ mitt rum:
-dammsuga
-damma
-rensa i skrivbordet
-städa garderoberna
-byta lakan
-rensa upp allmänt

Finns väl inte ngt bättre än ett tiptoppstädat rum när 2008 börjar?Didn't think so.Nope,better get going nu,haha.Pusssar!!!!!!!!!!!Åh,och Hanna;ge mig en pling snart.Pussen//Felicia

                                                                                                                                                                                                                      
Och här kommer bilderna:

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0